שאלות ותשובות

עלויות משלוח

בכל דף מוצר מצוין מחיר ההובלה וההרכבה שלו
עלות המשלוח הכוללת אליך הבית מחושבת כך:
המוצר עם ההובלה היקרה ביותר מחושב ב100% ממחיר ההובלה
ושאר המוצרים ב50% ממחיר ההובלה
לדגומא: רכשנו באתר מיטה בעלות הובלה והרכבה של 400 ש”ח וקומודה בעלות הובלה והרכבה של 300 ש”ח, אזי תתבקש לשלם למוביל 550 ש”ח ולא 700 ש”ח. 400X100% + 300X50%
דרכי תשלום
בעת רכישה אונליין האפשרות היחידה לתשלום היא באשראי עד 12 תשלומים ללא ריבית והצמדה.
אפשרות נוספת היא להזמין דרך מספר הטלפון המצוין באתר ולשלם במזומן או בצ’קים (עד 6 צ’קים)
זמן אספקה
היה והמוצר במלאי (מצוין סטטוס מלאי בדף המוצר) אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 14 ימי עסקים (ברוב המקרים מגיעים הרבה קודם)
 היה והמוצר לא במלאי , מצוין זמן האספקה המשוער בהתאם לתאריך הגעתו לישראל.
בטיחות הרכישה
הרכישה באתר האונליין שלנו היא הרכישה הבטוחה ביותר
החברה הסולקת היא חברת לאומי קארד, חברה מהמבילות, המוכרות, והוותיקות בתחום האשראי בישראל.
האתר מוגן ומאובטח בכל עמוד בעת הגלישה והרכישה על ידי טכנולוגיית SSL. סימן ההיכר לאבטחת האתר הוא המנעול (לעיתים מופיע בצבע ירוק) המופיע ליד כתובת האתר בראש הדף
 
מה קורה לאחר ביצוע ההזמנה?
לאחר גמר התשלום עבור סל קניות שהרכבת לעצמך באתר, תקבלו 3 מיילים מאיתנו
1. אישור הזמנה עם הפרטים אותם הזמנת כולל מספר הזמנה
2. אישור תשלום- כלומר שובר אשראי עבור חיוב האשראי שביצעתם
3. חשבונית מס קבלה עבור הרכישה
לכל שאלה, בקשה, אי הבנה ניתן ליצור קשר בטלפון המפורסם באתר או דרך דף הפייסבוק שלנו.
מע”מ?
אכן כן, המחירים כוללים מעמ.
 
האם ניתן לרכוש את הריהיטים ושתשמרו אותם עד לתאריך מסוים?
אכן כן, ניתן בצע רכישה ולציין את התאריך המובקש לקבלת המוצרים.
אנו נשמור עבורכם את המוצרים שרכשתם ללא עלות נוספת.
אם התחרטתי, האם ניתן לבטל?

ביטול הזמנה ע”י לקוח, לפני מועד מסירת המוצרים לחזקתו, יעשה לאחר קבלת הודעת הלקוח בכתב בדבר רצונו בביטול ההזמנה. עם ביטול המוצר יחוייב הלקוח בסך של 5% מערך המוצר ותשלום נוסף במידה ונעשה בכרטיס אשראי ו/או שיקים בגין דמי מסלקה לביטול עסקת אשראי/שיקים ו/או הודעה לבנק ו/או החזרות המחאה וכיו”ב, ע”פ דמי הסליקה ודמי הטיפול שנגבו ע”י חברת האשראי בפועל.

*ביטול ההזמנה , לאחר מסירת המוצרים, תתאפשר תוך 14 יום בלבד מקבלתם ע”י הלקוח ולאחרת קבלת הודעת הלקוח בכתב בדבר רצונו בביטול בביטול ההזמנה, ובתנאי כי המוצר תקין והמוצר נמצא במקום בו סופק בלבד. עם קבלת ההודעה הלקוח יאפשר לנציג החברה לבחון את תקינות המוצרים, ובמידה ויימצא כי נעשה במוצרים שימוש ו/או המוצר ניפגם בדרך כלשהי – לא תתאפשר ללקוח ביטול העסקה והחזרת המוצרים לחברה. עם ביטול המוצר יחוייב הלקוח בדמי ביטול כמצויין לעיל.

*בכל מקרה של החזרת המוצרים לחברה יחוייב הלקוח בנוסף בגין עלויות הובלת המוצר.

באיזה צבע הרהיט בדיוק?
לא מבינים את צבע הרהיט? יש לכן חשש שתתאכזבו?
אנו ממליצים לבקר בחדר התצוגה שלנו ולהבין במו עיניכם
היה ולא תבקרו, שימו לב לתמונות התקריב המוצרפות בעמוד המוצר, הן נועדו להמחיש את צבע המוצר ואופי הגימור שלו.
יש אחריות על הרהיטים?
בוודאי! אנו מעניקים שנה של אחריות לכל הרהיטים שלנו.
אנו מסבירים בדיוק כיצד לנהוג עם הריהיטים שלנו כך שתוכלו להנות מהם שנים ארוכות ארוכות.
א. לנקות אך ורק במטלית לחה
ב. ריצפה לא להציף במים בסמוך לרהיט- עץ לא אוהב מים
ג. דברים חמים? צלחת חמה, כוס קפה חם וכו…לשים תחתית שהעץ לא יקבל כוויה
ד. אציטון, לקים, אלכוהול וכו…יכול להזיק לצבע. נא לשמור!